MAUDAU People

Топ важливих штукау для MAUDAU у 2023

7 Хв

Щойно ніби почався, а вже закінчується: підбили підсумки та написали, що команда MAUDAU встигла зробити у 2023 році.

Підбивати підсумки року корисно. Це допомагає оцінити свої успіхи, прогрес, визначити переваги й недоліки наших рішень і вчинків. Так ми отримуємо тверезий погляд на попередній рік і можемо будувати досяжні амбітні плани на наступний. Це корисно як для особистісного розвитку людей, так і для бізнесу.

2023 рік був для нас насиченим, цікавим, складним і продуктивним. Ми підбили підсумки року MAUDAU, проаналізували їх і ділимося цікавими фактами. І тепер запрошуємо тебе в уявну подорож нашим роком, що добігає кінця. 

Скільки ігристого купили українці у 2023 році

Почнемо з класного факту про найсвятковіше вино — ігристе. Цього року ми продали стільки пляшок ігристого, що бульбашками з них можна було б наповнити 989 повітряних куль.

Кумедно: зараз це напій, який відкорковують на початку й завершенні важливих проєктів, на свята, у тому числі зустрічаючи Новий рік… Але спершу винороби вважали ігристе бракованим і намагалися всіма силами не дати вину забродити вдруге. Лише у ХVIII столітті французьке вино з бульбашками — шампанське — почало набувати широкої популярності, а не лише серед новаторів.

По секрету — ось ці три пляшки у 2023 році українці купували найчастіше:

А ми, як завжди, закликаємо споживати п’янкі штуки свідомо та відповідально, а замовляти їх — на MAUDAU.

Домашній бар — тренд 2023

Останні декілька років ми багато часу проводимо вдома — і працюємо, і відпочиваємо, і розважаємося з друзями. Тому стало модно готувати вдома не лише смачну їжу, але й коктейлі.

Ми теж вважаємо, що пити смачні коктейлі вдома — це круто. Тому навіть створили у M Journal окрему рубрику «Онлайн-бар», де розповідаємо багато корисного про те, як облаштувати домашній бар, як обирати якісні п’янкі штуки та ділимося перевіреними рецептами смачних коктейлів. Обов’язково зазирни туди — впевнені, що цікавинки там для себе знайдуть навіть ті люди, які п’ють нечасто.

До речі, на MAUDAU можна замовити готові набори коктейлів для вечірок. Ось ці три були найпопулярнішими в цьому році:

Скільки кави замовили українці

Хоча кава й не росте в Україні, її вже можна вважати традиційним народним напоєм — враховуючи те, скільки ми п’ємо її і вдома, і на роботі, і в кав’ярнях, і в ресторанах, і де завгодно. Кава займає почесне місце в культурному житті українців: за запрошенням «сходити на каву» може бути й ділова зустріч, і дружні посиденьки з обміном новинами, і вирішення серйозних бізнес-питань і навіть романтичне побачення.

У якийсь момент кава навіть стала інструментом, як залучити додаткові фінансові потоки в життя — додаючи в неї корицю. До речі, про це ми розповідали в нашій статті про народні прикмети й забобони.

@dianagumenna_

Ну не могла пройти повз цей звук!!!😍😍😍🫣#кава #четвер #кориця #тренд #рек #україна #кавазкорицею #путінхуйло🔴⚫🇺🇦

♬ оригінальний звук – Максим Ткачов

Піклуючись про наших гостей, ми регулярно розповідаємо корисні штуки про каву. Наприклад:

Як українці купують онлайн

Як бачиш на інфографіках — купують багато.

Щоби підняти слона, залежно від його ваги, знадобиться від кількох десятків до кількох сотень людей, каже чат GPT. Проте штучний інтелект наполегливо не радить так робити, бо це може бути небезпечним і для тварини, і для людей.

Попри це цього року працівники складу MAUDAU могли б відправити 2232 слони. Саме стільки важили важливі штуки, які замовили наші гості. На щастя, слонів у нас ніхто не купував, бо це неетично й нераціонально, а наші гості добре знаються на раціональному шопінгу.

Ми підтримуємо цю тенденцію, тому регулярно на M Journal розповідаємо, як купувати свідомо й ділимося шопінг-лайфгаками жителів інших країн — японців, канадців, американців.

Читай також: «Як контролювати імпульсивні покупки»

Поки працівники складу пакували не слонів, а важливі штуки, кур’єри MAUDAU їх оперативно розвозили за вказаними адресами. У результаті за рік вони проїхали стільки, що могли б більш як 14 разів обітнути Землю по екватору.

Відстань від Харкова до Ужгорода могла б бути забрендована MAUDAU

Посилок було багато і фіолетово-зеленого скотчу для них було не менше. Приблизно стільки, що можна було б обклеїти дорогу з Харкова до Ужгорода, якби вона була прямою.

Ми використовуємо яскравий брендований скотч не лише для того, щоб наші посилки були гарними й радували тобі око більше, але і для того, щоб ти знав: увесь шлях від складу до твого дому посилка була надійно запакована, тому жодна цікава Варвара не копирсалася носом у твоїх покупках.

@managerka.ua

Брендовий скотч від магазину не для краси, а ваш захист! #покупки #магазин #захистпокупця #доставка #турбота #maudau

♬ оригінальний звук – Олександра Бурлакова

До речі, окрім доставки нашими кур’єрами, Новою поштою та Укрпоштою, у нас ще з’явився самовивіз!

Де шукати промокоди MAUDAU

Промокоди з’явилися досить нещодавно, коли почав активно розвиватися онлайн-шопінг. Це коди від продавців, за якими можна отримати знижку, купуючи товари онлайн.

Їх попередниками були купони. Один із перших брендів-гігантів, що почав їх використовувати — це Coca-Cola. Перші купони вони запустили в 1887 році.

Для покупок на MAUDAU завжди можна знайти безліч промокодів — ми на них насправді щедрі. Якщо ти вже купував у маркеті, шукай персональні знижки в листах на пошті, SMS-повідомленнях від нас та на нашому сайті під час різних акцій.

До речі, зараз у нас на сайті є новорічна ялинка, тапнувши на яку можна отримати приємну знижку на покупки або безплатну доставку.

Чому всі не люблять понеділки

Причин не любити понеділки в людей багато: це початок робочого тижня, коли вихідні вже закінчилися, а до нових — цілих п’ять днів. Особливо важкі понеділки після вихідних, коли не вдалося достатньо відпочити та розслабитися.

Тож для нас цілком очевидно, чому найчастіше замовлення на MAUDAU робили в понеділок о 12:00: це час, коли частина роботи вже зроблена і з’являється перерва, щоби підняти собі настрій. А шопінг, між іншим, позитивно впливає на емоційний стан і навіть допомагає боротися з легкими проявами депресивних настроїв.

Турботлива Служба турботи

Сучасні люди діляться на два типи: одні вирішують усі справи телефонними дзвінками, а інші — лише онлайн-листуванням.

Як правило, уникають телефонних розмов зумери (народжені з 1990-х до 2000-х). На те є багато причин: тривожність та дискомфорт через спілкування із незнайомцями, відсутність конфіденційності, коли потрібно говорити там, де є інші люди, витрата часу, тоді коли під час переписки можна не відриватися від багатьох інших справ. Звісно, це стосується не всіх представників цього покоління, але багатьох.

Проте заспокоїмо й зумерів, і представників інших поколінь, для яких розмови телефоном — це стрес, адже у MAUDAU найделікатніша й супертурботлива Служба турботи, що допомагає розв’язувати будь-які питання. Тож якщо що — не соромся їм дзвонити з 9 ранку до 21 вечора.

У нашій Службі турботи працюють оперативні, турботливі та освічені MAUDAU-вці, які завжди знайдуть відповідь на питання, яке тебе турбує. Бачиш, цього року вони розповіли нашим гостям стільки всього корисного, що можна було б надрукувати 440 книжок.

Порівняння з книжками тут не просто так: і з них, і від наших операторів можна дізнатися багато цікавого й корисного. Наприклад, у нашій службі можна звернутися до сомельє (кавіста), який допоможе підібрати потрібний алкоголь до вечері чи на подарунок не гірше консультанта в офлайн-маркеті. Ну й після спілкування зі Службою відчуваєш таке ж розслаблення від того, що закрив своє питання, як після читання цікавої книжки.

Кількість замовлень постійно росте, тож ростуть і наш склад, і наші вимоги до самих себе. Є багато параметрів, які ми хочемо покращити — і ми вже активно працюємо над ними. Інколи трапляються форс-мажори, проте ми робимо конкретні кроки, щоб виправити всі наші помилки та не допускати нових. Ми отримуємо багато зворотного зв’язку від наших гостей і враховуємо всі зауваження, побажання та рекомендації. 

Наша головна ціль на Новий рік — зробити шопінг на MAUDAU ще комфортнішим та приємнішим.

Наостанок

Цей текст добігає кінця, як і наша подорож 2023 роком. За рік трапилося ще багато цікавого, окрім того, про що ми вже розповіли. Наприклад, ми отримали нагороду премії Effie за рекламну кампанію «Як MAUDAU перетворив штуки на штукау». Дякуємо за це нашій команді маркетингу, креативникам з агенції IAMIDEA та тобі, наш любий гостю. Бо без тебе це все не мало б сенсу.

Дякуємо тобі за цей шлях, який ти допомагаєш нам проходити, за твою підтримку, твої замовлення та рекомендації, як нам стати кращими. Завдяки тобі ми розвиваємося та щоденно наполегливо працюємо заради твого комфорту.

У ніч із 31 грудня на 1 січня ми загадаємо, щоб у Новому 2024 році всі наші гості були задоволені та з усіма потрібними їм важливими штуками. А тобі в Новому році бажаємо перемоги, миру та більше часу, який можна витратити на найважливіше. Бажаємо чудових свят! 

З прийдешнім!
Твоя команда MAUDAU

178 записи

Про автора
Привіт, я Наталка – редакторка M Journal. Розбираюся в сучасних трендах, щоб купувати раціонально та жити свідомо. Разом з іншими авторами та авторками пишемо про це статті для журналу MAUDAU. Напиши мені, якщо маєш ідею для публікації або будь-які питання щодо журналу. Дякую, що читаєш!
статті
Схожі записи
MAUDAU People

Як розвивати відносини з постачальниками

5 Хв
Категорійний менеджер MAUDAU Ілля Торопець розповідає про те, як спільні старання бренду та постачальників призводять до взаємного успіху. Останні роки виявились насиченими…
MAUDAU People

Що таке нейрохакінг

5 Хв
Тренер L&D команди MAUDAU Дмитро Грищук розповідає про вправи та лайфгаки, що допоможуть твоєму мозку працювати ефективніше. Щовівторка та щоп’ятниці в загальному…
MAUDAU People

За лаштунками MAUDAU: хто такі категорійні менеджери

7 Хв
Розповідаємо, чим займаються категорійні менеджери та яка їхня роль у маркеті важливих штук. Праця категорійних менеджерів може бути непомітною споживачам, проте вона…
Розсилка з корисними лайфгаками
та важливими штуками

Обираємо найцікавіше та відправляємо листа раз на місяць

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *