Добірки

Добірка зіркової кави

9 Хв

Розповідаємо про зірок-кавоманів світового рівня, які й самі долучилися до кофеїнового бізнесу.

Ми часто бачимо круті штуки, які рекламують відомі люди. Вкладаючи частинку себе в такі проєкти, вони наче наділяють продукт власною харизмою і підвищують рівень довіри до продукту. Та можна піти ще далі — заснувати власний бізнес чи увійти в колаборацію з іншими брендами.

Селебріті вписують своє ім’я в історію не тільки епатажними витівками, Оскарами чи Ґреммі. Для когось такий підхід — це тільки бізнес і примноження статків. Інші ж є справжніми фанами своєї справи, ідея якої була виплекана та вирощена, наче те дитя.

Найчастіше це власне виробництво елітних алкогольних напоїв, люксових парфумів, одягу та аксесуарів. Але сьогодні ми поговоримо про ще один цікавий напрям — «зіркову» каву.

Кава від зірок

Кожне ім’я із цієї добірки всім добре знайомо. Та ми відкриємо спробуємо розказати про них щось новеньке, коли заклик «Переходь на темний бік» звучить у контексті обсмаження, чудової органолептики й того самого чарівного аромату, що остаточно пробуджує зранку.

Ральф Лорен — Ralph’s Coffee

Відомий дизайнер зі смаком підходить до всього, за що береться — від флагманських модних магазинів і до закладів, де можна смачно попоїсти й випити. Стильні дизайнерські закусочні за мотивами культових колекцій були відкриті ще до кавового буму. Та зі ставленням Ральфа до кавової культури відкриття кав’ярні було лише справою часу.

@hungrygowheresg

Check out the first Ralph’s Coffee in Singapore in the all-new Ralph Lauren at MBS. Expect freshly brewed coffee, light bites and merch! Here are our must-tries 😉 📍 The Shoppes at Marina Bay Sands 01-68 to 71 Video by @lynnchua_/HungryGoWhere #fyp #newcafe #sgfoodie #sgcafe #mbs

♬ original sound – HungryGoWhere – HungryGoWhere

Любов до напою стала рушієм для створення власних купажів та відкриття мережі Ralph’s Coffee Shop. Разом із філадельфійським брендом кави La Colombe митець створив три смаки, що охоплюють більшість гурманських уподобань: Ralph’s Roast (класичний, сміливий), Ralph’s Espresso (збалансований, вершковий, з квітково-трав’яними нотами) та Ralph’s Decaf (насичений аромат, повнотілий смак без кофеїну).

Дизайнер тепло ставиться до напою, навіть трохи романтизовано:

«Запах свіжозвареної кави викликає в мене стільки спогадів. Переважно час, проведений із друзями та родиною, людьми, яких я люблю. Я хотів розробити ці кавові суміші в цьому дусі та створити місце, де люди могли б зібратися разом і відпочити від напружених днів».

Цікавий факт: В період пандемії заклади Ральфа Лорена надали безцінну підтримку медикам, безплатно доставляючи каву та хлібобулочні вироби до лікарень.

Джастін Бібер — Bieber Brew

Кава Джастіна Бібера — це колд-брю, що завірусився не тільки серед фанів співака, а й серед каволюбів. Разом із мережею кав’ярень Tim Hortons співак розробив напій, який смакує йому найліпше.

Власник мережі стверджує, що Бібер брав безпосередню участь у мозкових штурмах зі створення концепції майбутньої кави. Джастін же натомість каже:

«Співпраця з Тімом Хортонсом завжди була моєю мрією. Я виріс на Тімі Хортонсі, і це завжди було чимось близьким моєму серцю».

Читайте також: «Як готувати смачну каву вдома»

@elisepurdon

I’m a belieber 🫠 #biebsbrew #timbiebs #timbiebsmerch #justinbieber #timhortons #torontolife

♬ Music For a Sushi Restaurant – Harry Styles

Ідеальна холодна кава, на думку Джастіна Бібера — це 100 % преміальної арабіки Java, точні пропорції вершків та виражений ванільний смак.

Цікавий факт: За пів року до випуску Bieber Brew Джастін та Тім уже мали досвід співпраці. Результатом стали пончики Timbiebs Timbits.

Г’ю Джекман — Laughing Man Coffee

Історія зіркової кави від Г’ю демонструє особистість актора не тільки як талановитої, але й чуйної людини. Він є послом організації World Vision Australia, у рамках діяльності якої відвідав Ефіопію. Г’ю був вражений тим, наскільки недооцінена праця кавових фермерів, та як тяжко вони заробляють на життя. І пообіцяв змінити це.

Після подорожі він заснував власний кавовий бренд, прибуток від якого йде на допомогу кавовим плантаціям у різних куточках світу. Команда актора передає обладнання для простих працівників, допомагає їм працевлаштуватися, отримати якісну медичну допомогу та освіту.

@thehughjackmanofficial

#Laughingmancoffee #bestcoffeeonearth #hughjackman #haveataste #goodforhealth

♬ original sound – Hugh Jackman

Якщо загуглиш, знайдеш купу статей типу «100500 причин полюбити Г’ю Джекмана». Мінімум дві точно можна підтвердити — ця людина істинний гуманіст і чи не найбільший шанувальник кави. Сам актор називає себе кавовим снобом, бо добре розуміється на сортах, має високі вимоги до продукту й шаленіє від запаху свіжозмелених зерен.

Цікавий факт: Кавова суміш Dukale’s Dream Blend названа на честь ідейного натхненника Г’ю — харизматичного фермера Дукале, якому він особисто пообіцяв полегшити умови роботи та сприяти чесній конкуренції в кавовій торгівлі. Актора вразила життєрадісність чоловіка та його вміння робити круту каву з нульовим вуглецевим слідом. Про це навіть є документалка під назвою «Мрія Дукале».

Дженніфер Лопес — Super Coffee aka Kite Life

Приклад дійсно вдалої колаборації та цікавого продукту. За розвитком бренду Super Coffee братів ДеЧікко спостерігав увесь світ завдяки бізнес-реаліті «Shark Tank». Та ще до появи на шоу, їхні напої вже активно продавалися в супермаркетах США.

@drinksupercoffee

Main character energy on #nationalcinnamonrollday 🕺 🎶 #supercoffee #coffee #cinnamonroll #positiveenergy

♬ original sound – Super Coffee

Дженніфер Лопес, маючи чудову бізнес-жилку, звернула увагу на перспективний проєкт. Каву, розлиту по пляшках доволі зручно споживати на ходу, а те розмаїття смаків, що пропонує бренд, не порівняти ні із чим: солодкі вершки, чорничний мафін, глазурований пундик… Ласуни точно не пройдуть повз.

Попри усю цю солодку історію, каву роблять без додавання цукру й позиціюють як здорову альтернативу енергетикам. Також вона містить у складі протеїн. Тож недивно, що Дженніфер стала інвестором: бізнес прибутковий та пропагує здорове ставлення до свого тіла. Та чи вживає зірка цей продукт — загадка. Адже напої Super Coffee містять кофеїн, а вона неодноразово наголошувала, що відмовилася від нього.

Цікавий факт: Провал на «Shark Tank» не став для бренду крахом. Хоч судді не оцінили смаки, шоу стало крутим піаром ходом для бізнесу. Після виходу епізоду з братами кава Super Coffee стала третьою за популярністю в сегменті готових до споживання. А після ребрендингу на Kite Life засновники ще й потрапили в рейтинг Forbes 30 Under 30.

Леонардо Ді Капріо — Lyon Coffee

Уже знайомий нам бренд La Colombe не тільки робить класну каву, але й максимально долучає до співпраці зірок. Тодд Кармайкл, співзасновник, розповів історію, як розпочався їхній спільний шлях із Лео.

@lacolombecoffee

Give Lyon a try today. #ACLU #lacolombecoffee #roastedcoffee

♬ Happy and fun corporate music for advertising. – TimTaj

Знаючи, що актор є визнаним філантропом і поціновувачем кави, Тодд зробив йому суперпропозицію: бренд робить продукт спеціально для Ді Капріо, а прибутки з продажів йдуть на благодійні організації, якими опікується фонд зірки. Як кавоман Лео прискіпливо поставився до органолептики майбутнього сорту, закцентувавши на тому, що в смаку не має бути гіркоти.

Коли наступного разу Тодд презентував йому напій, актор був у захваті. У цей момент бізнесмен, за його словами, почувався генієм — адже зміг точно зчитати всі побажання Лео та втілити їх у життя. Актор натомість зазначив, що був радий стати частиною цього благодійного альянсу.

La Colombe відомий своїм екологічним ухилом, що тільки підкріплює позитивну репутацію бренду. Свого часу від продажу кави Леонардо Ді Капріо були зроблені пожертви на захист навколишнього середовища та усунення наслідків стихійних лих. І досі з кожної упаковки перераховуються кошти на організацію ACLU, що займається захистом прав громадян в Америці.

Цікавий факт: У Тодда Кармайкла виникла ідея створення Lyon Coffee після того, як він дізнався, що Леонардо Ді Капріо фінансує благодійні програми зі збереження тигрів у дикій природі. За філософією Тодда, кожна людина повинна мати «свою тварину». Для бізнесмена ж нею став індонезійський орангутанг. Любов до природи стала точкою зіткнення цих двох талановитих ділків, що призвела до появи великої справи.

Том Генкс — Hanx For Our Troops

Серед селебріті концентрація чуйних і соціально відповідальних людей надзвичайно висока. А такі ветерани благодійності (інакше сказати важко), як Том Генкс показують приклад того, що можна чудово поєднати власне активне життя з допомогою іншим. Актор спонсорував понад 30 благодійних проєктів, і відкриття власного кавового бізнесу стало ще одним.

Його бренд має слоган: «З гордістю служити тим, хто служить». Навколо нього побудована проста і зрозуміла ідеологія допомоги: 100 % прибутку від продажів направляється спілкам, що підтримують діючих військовослужбовців США, ветеранів та їхні сім’ї.

Як виробник кави Hanx For Our Troops дотримується принципів екологічності та етичності, що в поєднанні з альтруїзмом засновника створює справжній вау-ефект. Споживач може придбати каву різного ступеня обсмаження у великих паках, стіках чи капсулах.

Цікавий факт: На своєму сайті команда проєкту публікує надихаючі історії військових:

«Створюючи Hanx, ми мали честь спілкуватися з неймовірними людьми зі спільноти ветеранів. Ми вважаємо, що ви повинні почути їхні історії з перших вуст».

КоЯn — Коrn Кoffee

Завзяті музиканти з гурту КоЯn свого часу стали проривом світової ню-метал сцени, здобувши палку армію прихильників, яка аж ніяк не меншає — про них знають не тільки олди, а й сучасні шанувальники важкого саунду. Фірмовий вокал Джонатана Девіса працює як машина часу, що відправляє тебе до кінця 90-х — початку 2000-х у доволі цікаві та ностальгійні для багатьох часи.

Недивно, що, маючи стільки фанів, гурт вирішив зробити щось цікаве на основі власного бренду. Тож колаборація з кавовим виробництвом J Gursey Coffee призвела до появи Коrn Кoffee. Бленди ретельно формували самі учасники гурту, використовуючи різні сорти з Гватемали, Перу та Ефіопії. Тож, заварюючи ранкову філіжаночку під «Freak on a Leash», вважай, що трохи краще пізнав своїх кумирів.

Гітарист Джеймс Шейффер підтвердив, що кавоманія в здоровій формі є частиною життя музикантів:

«Ідея з Korn Koffee з’явилася, тому що ми постійно п’ємо в турах каву. Коли ти постійно перебуваєш у дорозі, добре мати під рукою щось, що могло б пробудити тебе зранку».

Видання Esquire не залишилося осторонь і влучно відреагувало на появу КоЯn у кавовому бізнесі:

«Нью-метал-гурт із Бейкерсфілда, штат Каліфорнія, протягом багатьох років асоціювався з усіма різними речами — пірсинг підборіддя, дуже широкі штани, вигляд, як у Джона Траволти в Battlefield Earth — але вихід у кулінарний простір є несподіваним кроком. І, чесно кажучи, ми це вітаємо. Ваш хід, Slipknot».

Цікавий факт: Окрім кави гурт випускає під своїм ім’ям гострі соуси, палетки для макіяжу, одяг та інші брендовані штуки.

Наостанок

Про смаки сперечатися безглуздо: кожен зі згаданих продуктів має і прихильників, і тих, кому не зайшло. Та, якщо аналізувати відгуки, то негативні лишають здебільшого не через смакові якості, а через недоліки в обслуговуванні — зайвий раз можна не нагадувати, що сервіс є важливою частиною бізнесу. І навіть у зірок не завжди із цим усе ок.

Ми не побачили каву від селебріті в списках найпопулярніших, бо це крафтовий та фанатський продукт, а не масовий. Проте виробництво La Colombe, яке випускає каву від Ральфа Лорена та Леонардо Ді Капріо, торік потрапило до топу Food Network Kitchen. Видання протестувало каву за різними характеристиками — від смакових якостей до рівня екологічної свідомості бренду, тож це теж можна вважати маленькою перемогою.

Зіркова кава унікальна тим, що вже зі старту має певний кредит довіри від авдиторії селебріті. Тож круто, коли цю довіру виправдовують, і ти отримуєш те, на що очікував: виняткову якість і приємний посмак — усвідомлення того, що ти на одній хвилі з улюбленою зіркою-кавоманом.

33 записи

Про автора
Пройшла трансформацію з копі => в райтера: виявляється, якщо писати про цікаве – робота приносить задоволення. Вірю, що хороші тексти можуть змінювати. З MAUDAU заглиблююся в теми людських взаємин, смачної їжі, усвідомленого лайфстайлу. Маю корисливі мотиви, коли пишу про складне: трохи економлю на психологові. Кажуть, вмію жартувати, та це неточно.
статті
Схожі записи
Добірки

Ідеї подарунків на День матері

7 Хв
Зібрали ідеї подарунків для найріднішої
Добірки

Добірка класних штук для дитячої кімнати

4 Хв
Розповідаємо, як освіжити спальню малечі за допомогою симпатичних корисних штук. І дорослим, і дітям важливо піклуватися про ментальне здоровʼя. На нього впливає…
Добірки

Добірка класних великодніх товарів

8 Хв
Зібрали список потрібних штук до важливого свята. За даними КМІС Різдво Христове та Великдень займають перші місця за популярністю серед українських важливих…
Розсилка з корисними лайфгаками
та важливими штуками

Обираємо найцікавіше та відправляємо листа раз на місяць

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

×
Новини

Купуй каву — допомагай Азову