ЗахопленняДобірки

Добірка зіркового алкоголю

12 Хв


Добірка міцного та не дуже алкоголю, до виготовлення якого долучилися відомі зірки шоубізнесу, культури чи спорту.

Десь у 2000-них у відомих людей з’явилася мода створювати власні парфуми. Знайти аромати від селебрітіс без проблем можна й зараз. Проте тренди не стоять на місці, тож наступною галуззю бізнесу, куди зазирнули актори, музиканти та моделі, стало виробництво алкоголю. Це прибуткова сфера, але працювати в ній — не так просто, як може здаватися.

Зібрали 7 пляшок «зіркових» напоїв та історії про їхній шлях до слави.

Вино Miraval від Бреда Піта та Анджеліни Джолі

Подружжя Джолі-Пітт вважалось одним із найкрасивіших у шоубізнесі. Їхня історія стосунків була романтичною та майже казковою. У якийсь період закохані вирішили додати до списку спільних інтересів виноробство та придбали маєток із виноградниками й шато в Провансалі. У 2014 році це місце стало локацією для розкішного весілля пари, проте декілька років потому ділити це майно довелося в суді. Але це окрема довга історія, яка тягнеться і досі.

Поки стосунки пари були гарними, вони багато часу проводили у своєму маєтку, контролювали виноробство від установок на виробництві закінчуючи дизайном пляшок. Пітт почав називати себе фермером та активно вивчати науку вирощування винограду і його перетворення на вино.

Вино MiravalНайбільш відоме Château Miraval саме рожевими винами. Perrin et Fils Provence Rose — це тихе сухе, незвичайний купаж, який нетипово розкриває потенціал вин Провансу. Воно має округлий і м’який, свіжий смак із тонами вишні, суниці. Фінішує легкою солонуватістю. В ароматі відчуваються білі квіти, полуниці та вишня. Це гарне вино, яке потрібно пити насолоджуючись його легкістю.

У виданні Wine Spectator у 2013 році відмітили рожеве сухе Château Miraval і внесли до свого списку 100 найкращих вин під номером 84. Воно стало першим рожевим у цьому переліку. 

Після розставання Анджеліна зажадала продати свою частку винного бізнесу, а Бред навпаки заглибився в нього. Тепер він займається виробництвом шампанського Fleur de Miraval у маленькому селі Меніль-сюр-Оже разом із виноробом П’єром Петерсом. Схоже, справи в нього йдуть добре: 20 000 пляшок, запланованих на випуск у жовтні 2022 року, були попередньо розпродані ще влітку того ж року.

Текіла Calirosa від Адама Левайна та Бетані Прінслоу

Ще один алкоголь, який став результатом спільної діяльності красивої американської пари. Фронтмен гурту Maroon 5 та модель, одна з янголів Victorias Secret, — затяті прихильники текіли.

Разом вони створили Calirosa — унікальну мексиканську текілу рожевого кольору. Незвичайного рум’яного відтінку вона набуває завдяки витримці в каліфорнійських бочках (Cali) від червоного вина (Rosa). Барик дарує напою незвичні ноти фруктового смаку.

Текіла Calirosa від Адама Левайна та Бетані ПрінслоуМодель розповіла, що любить коктейлі з додаванням свіжих фруктів на основі їхньої Rosa Blanco 30-денної витримки, а соліст Maroon 5 надає перевагу Añejo 18-місячної витримки в чистому вигляді, хіба що закусуючи слайсом апельсина.

Це перший проєкт, над яким подружжя працює спільно. Прінслоу називає Calirosa їхньою «третьою дитиною». Вона також ділиться, що вони із чоловіком хотіли започаткувати справу на довгі роки, яка буде розвиватися та зростати.

«Ми ніколи не хотіли казати: “О, це наша з Адамом текіла”, і просто наносити свої імена на пляшку», — поділилася Бетані. Адам відповідає за креативну та закадрову діяльність, а Бетані — за комунікації та продажі.

Виготовленням напоїв займається лікеро-горілчана фабрика під назвою Tequila Selecto de Amatitán. Нею володіють партнери музиканта та манекенниці, родина Реал.

Вино від тенісиста Сергія Стаховського

Не можемо в цій підбірці не згадати про головного українського трендсетера у винах Закарпаття — володаря титулу Першої ракетки України, ексспортсмена Сергія Стаховського.

Він ніколи не любив алкоголь і не полюбив би, якби доля не занесла його грати у французький тенісний клуб у Бордо. Усі його колеги, спонсори клубу та оточення зналися на хорошому вині, тож коли він відмовився навіть куштувати алкоголь, його охрестили «crazy ukrainian» та довгий час ігнорували, спілкуючись між собою французькою.

Згодом Сергій здався і погодився скуштувати бордоського червоного та послухати про нього. Як спортсмен і передбачав, напій йому не сподобався, але культура виноробства поглинула його дуже швидко.

Вино від тенісиста Сергія СтаховськогоВін почав колекціонувати вишукане вино, а згодом у 2016 взяв у оренду декілька гектарів виноградників поблизу Берегово (Мукачівський район, Закарпаття) та почав впроваджувати там технології і тенденції бордоського виноробства. Як наслідок — до 2022 року майже все виготовлене ним вино йшло на експорт у Європу та Японію, його прихильниками виявилися навіть прискіпливі французи.

Починаючи з минулого року мода на вітчизняне вино виросла й серед українців, тож творчість Стаховського здобула багато прихильників і на Батьківщині. Особливе захоплення викликають його Сапераві 2018 року (воно вже майже всюди закінчилося, тож якщо вдасться десь знайти пляшку — вважай, впіймав удачу за хвіст!) та Шардоне Резерв із 20-місячною витримкою в бургундських дубових бочках.

Грузини, для яких цей червоний сорт є автохтонним (культивованим та розвиненим у їхній країні), часто не впізнають Сапераві від Стаховського в сліпій дегустації. Воно оксамитове, насичене. В ароматі відчуваються ноти перцю, прянощів, шоколаду та томатів.

Якщо говорити про витримане Шардоне, то вайнловерів шокує факт, що легке біле вино витримують у бочці майже два роки. Проте є невеликий секрет: ці барики ледь обсмажені, тому вони дуже тендітно, поступово та делікатно впливають на смак вина. Шардоне набирається тіла, стає більш округлим, вершковим та здобуває легкі ноти карамелі.

Спортивний досвід Сергія дав йому фору у виноробстві: воно потребує часу, дисципліни і витримки, вміння приймати поразки та пробувати ще раз. Стаховський залучений до всіх процесів на виробництві — від роботи на виноградниках до промоції готового продукту. Інколи вино може не вдатися зовсім, наприклад, через поганий урожай. Тоді його не випускають, бо винороб хоче створювати лише якісний український продукт і відповідає за всі експерименти власним іменем. А ще він досі вживає дуже мало алкоголю.

Віскі Proper No. Twelve Irish від Конора МакГрегора

Зірка рингу, борець змішаних бойових мистецтв та боксер Конор МакГрегор виявився справжнім поціновувачем купажованого віскі. Чемпіон ММА та підприємець випустив свій бренд Irish Whiskey у вересні 2018 року. Запуск виявився дуже успішним: 200 000 ящиків Proper No. Twelve продали за перший рік на ринку. Першу партію розкупили за декілька тижнів.

Любов до віскі МакГрегора отримав у спадок від свого діда, а заразом — величезний багаж знань про цей напій та його культуру. Завдяки цьому боєць за три роки створив власну оригінальну рецептуру, яку зараз застосовує у виробництві. Конор заявив, що його ціль — створити віскі, яким зможе насолоджуватися кожен, незалежно від того, знаються споживачі на цьому напої чи ні.

Віскі Proper No. Twelve IrishЯк з’явилася назва Proper No. Twelve? Боксер обирав купаж для віскі із сотень запропонованих на пробу варіантів, доки не зупинився на «належному». А 12 — це номер із поштового коду дублінського району, у якому виросла майбутня зірка спорту.

Віскі виробництва борця створений на найстарішій ірландській винокурні. Там напій проходить потрійну дистиляцію і здобуває характерний «ірландський» стиль.

У Proper No. Twelve Blended Irish використовують купаж солодових та зернових спиртів, витриманих не менше трьох років у бочках з-під бурбона. Він має бурштиновий колір, повний, багатий, з відтінками фруктів, меду та білого перцю смак, а на фініші відчуваються ноти карамелі та дуба. В елегантному ароматі впізнаються ноти ванілі, ячменю, сандалової деревини. Чудово смакує як дигестив.

Ще одна позиція від бренду спортсмена Proper No. Twelve Irish Whisky — Proper No. Twelve. Irish Apple. Цей віскі прихильники бренду полюбили за смак із нотами свіжого яблука та теплої карамелі, дуба, коричневого масла.

Джин Aviation American від Раяна Рейнольдса

Актор, письменник і продюсер Райан Рейнольдс у 2018 році додав до своїх регалій  ще одну роль — власник алкогольного бренду Aviation Gin. «Aviation — найкращий на смак джин у світі. Як тільки я спробував його, я зрозумів, що хочу серйозно долучитися до цієї компанії», — розповів актор. Наразі він відіграє важливу роль у бізнес-рутині та контролює творчий напрям компанії. Рейнольдс рекламує джин у різних фільмах, у яких він знімається, включно з «Дедпулом 2».

«Я став власником Aviation Gin, тому що я люблю смак Aviation більше, ніж будь-який інший алкоголь, — сказав Рейнольдс. — Чого я не очікував, так це чистої творчої радості, яку принесе вивчення нової галузі».

Уперше цей джин був виготовлений у Портленді (штат Орегон) засновниками Крістіаном Крогстадом і Райаном Маґаріаном у 2006 році. У 2016 році його придбала компанія Davos Brands, LLC, партнером якої згодом став Рейнольдс.

Джин Aviation AmericanДжин виготовляється з трав’яної суміші, що включає кардамон, коріандр, французьку лаванду, два різновиди апельсинової цедри та ялівцю. У його створенні використовують традиційну голландську або ранню американську зернову основу. У смаку відчувається приємна важка нота жита та спецій із квітковими нотами, квітково-пряний та зерновий післясмак.

У 2022 році Рейнольдс відкрив винокурню Aviation Distillery з дегустаційним залом, коктейль-баром і сувенірним магазином. Відвідувачі можуть побачити «офіс» актора, який водночас виконує роль квест-кімнати, а ще подивитися на процес дистиляції джину.

Текіла 818 від Кендалл Дженнер

Ще одна із відданих прихильниць текіли — одна із сімейства Кардаш’ян, популярна модель Кендалл Дженнер. Її власний бренд текіли названий кодом рідного міста дівчини, де вона провела своє дитинство.

Модель розповідає, що у виробництві намагається дотримуватися принципів сталого розвитку, а з кожної проданої пляшки 1% прибутку переказує партнерам, які займаються охороною природи та довкілля.

818 Tequila пропонує три різні варіанти: Blanco, Reposado та Añejo. Згідно з описами, у їхніх смаках присутні ноти карамелі, меду та стиглих фруктів.

Коли Дженнер повідомила про запуск свого продукту, то розповіла, що напередодні офіційного випуску напій брав участь у сліпих дегустаціях, де завоював безліч нагород. Судді не бачили, як виглядає пляшка, і нічого не знали про дистилят та його походження. У дописі зірка розповіла, що всі три стилі 818 нагородили окремими відзнаками на World Tequila Awards, SIP Awards, MacroLiquor Spirit Awards і Ultimate Spirits Challenge.

Проте не всі поціновувачі текіли приязно ставляться до цього бренду. Багато хто ставить під сумнів чесність тверджень Дженнер про те, що вона самостійно створила власний напій. Кажуть, що вона просто перепробувала купу дистилятів, поки не знайшла той, який їй сподобався — і поставила на ньому своє ім’я.

Річ у тім, що кожна пляшка текіли оснащена ідентифікаційним кодом під назвою NOM — це чотиризначне число, яке свідчить, де був дистильований алкоголь. Зараз 818 виробляється на заводі NOM 1607 (Mieles Campos Azules), але спочатку його виготовляли на заводі NOM 1137.

Текіла 818 від Кендалл ДженнерКажуть, що цей завод виробляє величезну кількість текіли. Знаменитості, які хочуть заснувати бренд алкогольних напоїв, приходять і пробують готові варіанти, перш ніж визначити, який із них стане «їхнім».

«Загалом вони просто виготовляють сотні бочок із текілою, а знаменитості приходять і буквально вибирають котрусь із них. Тож [між брендами] може бути невелика різниця, наприклад, цей витримується у французькому дубі, а цей — в американському… Але по суті це та сама пляшка, і знаменитість просто купує її, а потім вони просто використовують свій маркетинг і свій бренд, щоби продати її вам. Ви платите не за якість», — розповів Лукас Ассіс, експерт із текіли та бармен із Лос-Анджелеса.

Ще один цікавий факт: у 2021 році Аарон Голдфарб, автор VinePair, склав для Esquire рейтинг 63 алкогольних напоїв знаменитостей за трьома категоріями — смак, зіркова сила та безсоромність. 60-е місце посіла текіла Кендалл Дженнер, яку Голдфарб назвав «проблемною» за шкалою безсоромності та віддав їй 4 з 10 балів за шкалою смаку. Єдина текіла в списку, яка зайняла нижчу позицію — Tesla Tequila Ілона Маска.

Щодо лідерів рейтингу:

  • перше місце — Sweetens Cove Bourbon Goldfarb від Пейтона Меннінга та Енді Роддіка;
  • друге місце — Singani 63 Стівена Содерберга;
  • третє місце — вищезгаданий Aviation Gin Райана Рейнольдса.

Крім цього, багато мексиканських виробників текіли захейтили Дженнер, звинувативши її в спробах присвоїти культуру напою з агави.

Так чи інакше, текіла 818 швидко завоювала популярність завдяки імені своєї «авторки». У грудні 2021 року, лише після семи місяців роботи, бренд продав понад 130 000 ящиків. 

Хочемо дещо додати: велика популярність викликає великий хейт, особливо в соціальних мережах — як обґрунтований, так і безпідставний. Тож перш ніж робити якісь висновки радимо детальніше дізнатися про суть питання. Ну і скуштувати напій, звісно, щоб скласти власну думку.

Текіла Casa Del Sol від Єви Лонгорії 

Єву Лонгорію та текілу поєднувала любов ще до того, як акторка зайнялася її виробництвом у 2021 році. Ба більше, зірка насамперед відома роллю Габрієль Соліс із серіалу «Відчайдушні домогосподарки», яка була палкою прихильницею коктейлю Маргарита на основі текіли. Ми, до речі, нещодавно розповідали про улюблені коктейлі персонажів популярних серіалів.

Два роки тому зірка разом із партнерками Алехандрою Пелайо та Маріаною Падільєю заснувала бренд Casa Del Sol (з іспанської — «будинок сонця»). На етикетках зображена Майяуель — ацтекська богиня родючості, яка за легендою дала людям агаву та навчила готувати з неї алкоголь.

Бренд представлений трьома різновидами текіли з блакитної агави міцністю 40%:

  • Blanco з відтінками м’яти та зеленого яблука в смаку;
  • витримані в бочках з-під французького коньяку Reposado (4 місяці, смак із нотками ванілі та тютюну);
  • Añejo (витримана 14 місяців, смак із нотками какао, абрикосу та каштану).

Поза кадром Лонгорія не тільки актриса, але й активістка, ведуча подкастів, підприємиця, мама і, на чому вона сама наголошує, горда американка мексиканського походження.

Текіла Casa Del Sol від Єви ЛонгоріїОстаннє для неї — дуже важливе. «Коли я приєдналася до Casa Del Sol, я була настільки вражена тим, що це просування мексиканського. Це про мексиканську спадщину, про шанування регіону… і збереження успіху в ньому. Не просто заходити в регіон, використовувати його і продавати текілу по всьому світу. Casa Del Sol — дивовижний бренд текіли. Наш лікеро-горілчаний завод на 100% належить Мексиці, і це насправді рідкість», — розповідає зірка.

Вона також наголошує на інших цінностях бренду: вони намагаються створити максимально комфортні умови для працівників, шанобливо ставитися до землі, а ще надають роботу великій кількості жінок. Багато ключових посад у компанії займають саме вони.

«Текіла — це алкоголь номер один, якому віддають перевагу жінки, але ви ніде не побачите жіночої текіли. Не те щоб наша текіла була тільки для жінок, але наш майстер дистилятора — жінка, що справді рідкість, — пояснила Лонгорія. — Наш генеральний директор — виробниця текіли в четвертому поколінні, перша жінка, яка очолила завод. У нас є операційна віцепрезидентка — теж жінка.

Майже вся наша команда — жінки, і це важливо. Це не бренд знаменитостей, це мексиканський бренд текіли, який вшановує та підтримує всіх дивовижних жінок, які стоять за ним, намагаючись прокласти собі шлях у мачо-індустрії».

Попри акцент на мексиканській спадщині, у кінцевому результаті Casa Del Sol відрізняється від інших напоїв своєї категорії, завдяки чому стає все більш конкурентним і популярним.

Коли зірки вирішують застосовувати свою славу в бізнесі, часто буває, що вони не впливають на якість продукту, а лише отримують гроші та додатковий піар за те, що продають щось від свого імені.

Інша справа, коли люди знаходять у новій справі справжнє хобі або покликання. Коли людина з величезним досвідом в одній сфері приносить цей багаж в іншу та палає бажанням створити щось цікаве, результат не змусить себе чекати.

Щоб дізнатися, хто з перелічених нами зірок постарався над своїм продуктом найбільше, потрібно всі ці напої перепробувати. Тож якщо є таке прагнення — бажаємо удачі! І пам’ятай: на кожен ковток алкоголю — ковток води. Споживай відповідально та із задоволенням.

178 записи

Про автора
Привіт, я Наталка – редакторка M Journal. Розбираюся в сучасних трендах, щоб купувати раціонально та жити свідомо. Разом з іншими авторами та авторками пишемо про це статті для журналу MAUDAU. Напиши мені, якщо маєш ідею для публікації або будь-які питання щодо журналу. Дякую, що читаєш!
статті
Схожі записи
Добірки

Добірка класних штук для дитячої кімнати

4 Хв
Розповідаємо, як освіжити спальню малечі за допомогою симпатичних корисних штук. І дорослим, і дітям важливо піклуватися про ментальне здоровʼя. На нього впливає…
Добірки

Добірка класних великодніх товарів

8 Хв
Зібрали список потрібних штук до важливого свята. За даними КМІС Різдво Христове та Великдень займають перші місця за популярністю серед українських важливих…
Добірки

Добірка мультфільмів про машинки

6 Хв
Зібрали цікаві мультфільми про машинки українською, які точно сподобаються малюкам. Мультики — це не тільки розвага для малечі, але й інструмент для…
Розсилка з корисними лайфгаками
та важливими штуками

Обираємо найцікавіше та відправляємо листа раз на місяць

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *