НатхненняСвідомі тренди

ТОП 9 книг про диджиталізацію

17 Хв

Зібрали 9 класних книжок про цифрові реалії 21 століття та про те, як орієнтуватися в сучасних технологічних трендах.

Комп’ютери, смартфони, фітнес-браслети, персні з функцією безконтактної оплати, онлайн-шопінг та ще багато цифрових штук ефектно з’явилися в нашому житті. Але іноді дійсно складно розібратися у всьому цьому технологічному різноманітті. Книги з підбірки допоможуть «потоваришувати» з гаджетами та цифровими інноваціями, позбутися «синдрому пейджера» та подолати страх перед опануванням сучасних диджитал-новинок. Ми підібрали книги, які написані простою та живою мовою, без купи термінів та незрозумілих наукових понять:

  1. Як я була ботом.
  2. Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором.
  3. Перфекціоністи. Як інженери створили сучасний світ.
  4. Дивовижні технології. Дизайн та інтернет речей.
  5. Майбутнє ближче, ніж здається. Як технології змінюють бізнес, промисловість і наше життя.
  6. Non-Bullshit Innovation. Радикальні ідеї від найпотужніших інтелектуалів світу.
  7. Друга епоха машин. Робота, прогрес та процвітання в часи надзвичайних технологій.
  8. Невідворотне. 12 технологій, що формують наше майбутнє.
  9. Майбутнє (майже) всього. Як зміниться світ протягом наступних ста років.

 

Як я була ботом

Юлія Смаль

Як я була ботом Час читання: 10 годин.
Інформаційність: 30% зі 100%.
Кількість сторінок: 152.
Видавництво: Комора.
Рік: 2019.

Ера диджиталізації диктує правила нового етикету – мережевого, тобто як поводитися в інтернеті. Авторка книги відверто розповідає тобі про всі приховані пастки Великої Павутини, щоб ніхто не вляпався в сумну історію в онлайні, як то фінансові махінації, дезінформація, булінг чи навіть шантаж.

Юлії Смаль свого часу довелося стати ботом. Тож у книзі вона розповідає про власний досвід та про те, як влаштовані наші інтернет-хащі. Юлія вела 12 анонімних акаунтів, «розкручуючи» рекламну продукцію пропагандистського формату. Атаки ботів, харасмент проти відомих письменників, політиків, науковців – усе це вороги нової диджитал-ери. Тож краще заздалегідь підготуватися та розібратися з тим, як захистити себе в кіберпросторі.

Книга має десять розділів:

  1. «Мої фб-шні френди про ставлення до мережевої “чисті” й нечисті»,
  2. «Чи пахнуть гроші? Моя довга передісторія до короткої історії»,
  3. «Тролі, боти й інші – хто що робить, і хто за що відповідає в наших інтернет хащах. Маленький словничок термінів»,
  4. «Фейкове життя типовго бота. Майже печальна оповідка».
  5. «Невдячна робота розвінчувача людських міфів і думки про природу віри»,
  6. «Спроба узагальнити»,
  7. «Стереотипи і сприйняття, вірусна реклама й віральний контент»,
  8. «Шахраї, шахрайки та їхні жертви»,
  9. «Холівари»,
  10. «Витоки ботофермества на пострадянських просторах. Історія однієї родини».

Особливо сподобалися розділи «Стереотипи і сприйняття, вірусна реклама й віральний контент», «Шахраї, шахрайки та їхні жертви» й «Холівари». Тут авторка пояснює, чому звичка репостити все гамузом та вступати в дискусії в коментарях, то дуже небезпечні штуки. Ці розділи змушують переосмислити доцільність висловлення своїх думок в інтернеті, адже боти сьогодні порозумнішали і почали поводитися в мережах аж так природно, що почали красти фото та мати реальних друзів. А ще Юлія пояснює на своєму прикладі, як неперевірена інформація, після проходження через декілька акаунтів, починає жити власним життям. І потім важко з’ясувати чи відповідає вона дійсності, а тим більше встановити джерело її поширення.

Що пишуть про книгу на NV Life:

«У своїй книжці, яку авторка, працюючи в Китаї, прилітала презентувати в Україну, вона ділиться міркуваннями про вірусну рекламу та природу холіварів, про інтернет-шахраїв та різницю між ботами, тролями й хейтерами, про інформаційну гігієну та збереження здорового глузду».

 

Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер

ФішингЧас читання: 17 годин.
Інформаційність: 30% зі 100%.
Кількість сторінок: 272.
Видавництво: Наш Формат.
Рік: 2017.

Ця книга водночас поєднує в собі інформацію про небезпеки купівлі онлайн та тему свідомого споживання. Автори розказують, як часто тебе змушують купувати непотрібні речі. Усі ці акції, 2+1 = 4, «чорні п’ятниці», ситуативні розпродажі та шалені знижки – однозначно, бодай раз у житті таке з тобою траплялося. У цифрову епоху інформації стало більше, то ти легше відволікаєшся на цікаву або яскраву рекламу. Якщо сайт ненадійно захищений, то там процвітає фішинг – тип онлайн-шахрайства, щоб дістати важливу персональну інформацію про користувача.

У цій книжці викладено сміливі думки нобелівських лавреатів з економіки, які піддають сумніву теорії Адама Сміта й розкривають всю правду про фішинг, маніпуляцію потребами споживача та онлайн-ринки. На численних прикладах автори доводять, що фішинг стосується кожного та пояснюють, як можна боротися з маніпуляціями на будь-яких майданчиках: як онлайн, так і офлайн.

У книзі три основні частини:

  1. «Несплачені рахунки і фінансова катастрофа»,
  2. «Різні контексти фішингу»,
  3. «Висновки та епілог».

Друга частина здається цікавішою. Тут автори пишуть про інтернет-шахраїв, що дурять людей на кредити, про необдумані онлайн-покупки та як на нас впливає реклама та гарні банери на сторінках сайтів із товарами.

Що пише про книгу Джозеф Стігліц, лавреат Нобелівської премії з економіки:

Акерлоф і Шиллер доступно й цікаво розповідають, що гонитва за прибутками хоч і призводить до появи продуктів, які збагачують наше життя, проте може також спричинити маніпуляції і обман. Низка останніх інновацій зумовила появу продуктів, із допомогою яких обманути громадськість стало ще простіше. Наслідків цього не уникнути.

 

Перфекціоністи. Як інженери створили сучасний світ

Саймон Вінчестер

ПерфекціоністиЧас читання: 30 годин.
Інформаційність: 40% зі 100%.
Кількість сторінок: 448.
Видавництво: Vivat.
Рік: 2019.

А ця книжка про історію диджиталізації. Бо очевидно, що в кожного покоління був свій «виток прогресу». Колись це були парові машини, телефони, друкарські станки і, врешті-решт, смартфони. Книга охоплює період від Промислової революції та закінчує ерою цифровізації. Автор ненудно та із цікавими подробицями пише про засновників компанії Rolls-Royce Генрі Ройса й Чарльза Роллса, про відомого Генрі Форда, про творця реактивного двигуна Френка Віттла, про автора технології GPS Роджера Істона, про засновника Intel Гордона Мура, а також про багатьох інших.

Автор книги, до речі, – популярний на заході журналіст, який писав для The Guardian, National Geographic та багатьох інших видань. Саймон Вінчестер відомий у США та Великобританії. Він написав безліч науково-популярних та нон-фікшн книг. Свою останню книгу («Перфекціоністи. Як інженери створили сучасний світ») письменник писав декілька років, спираючись на історичні факти, щоденники винахідників, дані з преси різних років тощо.

Це найбільша книжка в добірці, але не обов’язково читати її повністю. Книга має 11 розділів:

  1. «Зорі, секунди, циліндри й пара»,
  2. «Страшенно рівно й неймовірно близько»,
  3. «Зброю в кожен дім, годинник у кожну хатину»,
  4. «За крок до значно досконалішого світу»,
  5. «Непереборна принадність шосе»,
  6. «Точність і небезпека на висоті десять кілометрів»,
  7. «Ніби в дзеркалі, чітко»,
  8. «Де я і котра година?»,
  9. «Протискаючись за межі»,
  10. «Про необхідність рівноваги»,
  11. «Міра всіх речей».

З десяти розділів найбільше вражає «За крок до значно досконалішого світу» та «Непереборна принадність шосе». Автор фантастично просто пояснює, як автомобільні шосе стали пращурами комп’ютерів та інших гаджетів, без яких сьогодні нам усім важко вийти на вулицю. Спойлерити не будемо. Але так, зв’язок між дорогами та телефонами виявився визначальним для сучасного диджиталізованого світу.

Що пишуть про книгу на Publishers Weekly та Kirkus Reviews:

Остання книжка Вінчестера – неймовірний досвід популяризації науки, написаний у легкій інформативній формі. Ґрунтовний науково-популярний екскурс у світ технологічних досягнень.

 

Дивовижні технології. Дизайн та інтернет речей

Девід Роуз

Дивовижні технологіїЧас читання: 20 годин.
Інформаційність: 40% зі 100%.
Кількість сторінок: 336.
Видавництво: КСД.
Рік: 2018.

Ця книга більше про майбутнє диджиталізації. Такий собі кіберпанк та фантазії щодо суперфункцій, які будуть у гаджетах через десятки років. Можливо, уже не буде смартфонів, бо з’являться портативні кишенькові телепорти. А «розумні будинки» читатимуть твої думки. Автор міркує про появу розумного громадського транспорту, магазинів із дзеркалами, що мають пам’ять, чи гаманця із доступом до інтернету, який самостійно взаємодіятиме з твоїм смартфоном, автівкою, холодильником та зубною щіткою.

Автор книги Девід Роуз – інженер та успішний підприємець, який реалізував цілу низку проєктів у сфері інтернету речей, дослідник і викладач Массачусетського технологічного інституту. Журналіст та письменник співпрацював із журналами Discover, Engineering Inc., Home, iQ, Wired тощо. У своїй книзі «Дивовижні технології. Дизайн та інтернет речей» він не просто прогнозує, а фантазує, пропонуючи власні цікаві розробки та «чарівні» трансформації звичних нам речей, балансуючи на межі мрій та серйозного наукового підходу.

Книга має чотири частини з підрозділами:

  • Частина перша. Чотири варіанти майбутнього

«Термінальний світ: панування скляних панелей»,
«Протези: нові біонічні ви»,
«Анімізм: життя із соціальними роботами»,
«Зачаровуючи повсякденні предмети».

  • Частина друга. Шість людських рушіїв

«Усевідання: знати все»,
«Телепатія: зв’язки людина-людина»,
«Безпека: захист від усілякої шкоди»,
«Безсмертя: довге та відміряне життя»,
«Телепортація: безтертьове переміщення»,
«Самовираження: жадання творити».

  • Частина третя. Конструювання чарівності

«Надзвичайні можливості людських чуттів»,
«Технологічні сенсори та чарівний бріколаж»,
«Сім властивостей чарівності»,
«Пять сходинок Драбини чарівності».

  • Частина четверта. Чарівні системи

«Домівки-трансформери»,
«Колаборативні робочі місця»,
«Людиноцентричні міста»,
«Шість фантазій майбутнього»,
«Метафора та макротенденція».

Радимо особливо звернути увагу на першу та четверту частину книги. Адже ті інновації, які описує автор (на кшталт протезів та розумних роботів), уже є нашою реальністю. Тому потрібно вчитися взаємодіяти із цими інноваціями. Девід Роуз знає, як це зробити просто та легко, щоб не ламати мозок над черговою довгою інструкцією до сучасного робота-пилосмока, наприклад.

Що пишуть про книгу на Amazon:

Необхідно розуміти мову, якою спілкуються і думають інженери, дизайнери, дослідники, підприємці, психологи та звичайні користувачі – тільки це допоможе не проґавити   нову хвилю у світі інтернет-технологій. Ласкаво просимо до всесвіту чарівних речей!

 

Майбутнє ближче, ніж здається. Як технології змінюють бізнес, промисловість і наше життя

Пітер Діамантіс, Стівен Котлер

Майбутнє ближче, ніж здаєтьсяЧас читання: 15 годин.
Інформаційність: 50% зі 100%.
Кількість сторінок: 256.
Видавництво: Лабораторія.
Рік: 2021.

Із цієї книги ти дізнаєшся все про популярний нині штучний інтелект, віртуальну реальність, криптовалюту, роботів та навіть про цифрову біологію. Пітер Діамантіс та Стівен Котлер уже багато років досліджують сучасні технології, їхній розвиток та трансформації, які приносить із собою прогрес. У цій книзі вони виклали знання та прогнози про найближче майбутнє. Вони міркують про те, як за наступні 10 років зміниться транспорт і пересування, роздрібна торгівля, реклама, освіта, охорона здоров’я, розваги, їжа та фінанси.

Пітер Діамандіс – інженер, лікар і підприємець, засновник і голова X Prize Foundation, співзасновник і виконавчий голова Університету Сингулярності та співавтор декількох бестселерів The New York Times. Стівен Котлер – американський автор, журналіст та підприємець. Пише статті для The New York Times Magazine, LA Times, Wired, Time, GQ, Discover, Popular Science, National Geographic Adventure та багато інших.

У книзі три невеликі частини:

  • Сила злиття

«Конвергенція»,
«Стрибок до швидкості світла»,
«Турбоприскорення»,
«Прискорення прискорення».

  • Переродження всього

«Майбутнє шопінгу»,
«Майбутнє реклами»,
«Майбутнє розваг»,
«Майбутнє освіти»,
«Майбутнє медицини»,
«Майбутнє довголіття»,
«Майбутнє страхування, фінансів і нерухомості»,
«Майбутнє їжі».

  • Швидше майбутнє

«Загрози та рішення»,
«Пять великих міграцій».

Найцікавішою, на нашу думку, є друга частина книги. Бо там про все, що незабаром буде нас оточувати й до чого потрібно звикати вже зараз. У книзі немає інструкцій до телепорту чи мікрохвильовки, яка розігріває нано-їжу. Але вже є про 3D-принтери й біотехнології. Про перший протез, створений з допомогою такого принтера, і про електроніку, яку також можуть друкувати 3D-принтери. Це ще одна дуже популярна розробка й у світі вже активно користуються перевагами інноваційних принтерів, які можуть надрукувати майже все. Також у цьому розділі автори міркують про майбутнє онлайн-шопінгу та покупку всіляких штук в інтернеті, бо в майбутньому можливості онлайн-шопінгу стануть просто колосальними. І цілком можливо, що ера купівлі офлайн уже от-от стане пережитком минулого.

Що пише про книгу онлайн-видання INC:

Тисячі книг розповідають про соціальні та економічні наслідки повсюдного використання штучного інтелекту, віртуальної реальності, 3D-друку, блокчейну, робототехніки та цифрової біології. Що ж стосується книжки «Майбутнє швидше, ніж ви думаєте», – у ній особливо цікавим є припущення Діамандіса та Котлера про те, що станеться, коли всі ці речі почнуть об’єднуватися. Особливо інтригують наслідки подовження людського життя.

Non-Bullshit Innovation. Радикальні ідеї від найпотужніших інтелектуалів світу

Девід Роуен

Non-bullshit Innovation Час читання: 17 годин.
Інформаційність: 60% зі 100%.
Кількість сторінок: 264.
Видавництво: Баланс Бізнес Букс.
Рік: 2021.

У книзі зібрані всі відповіді на запитання: «як диджиталізувався бізнес?». Більшість корпорацій та організацій (може, навіть робота, на якій ти зараз працюєш) підлаштовуються під цифрові тренди. Тут і про зум-зустрічі та онлайн-наради, про корпоративні канбани та месенджери, які цілком замінюють звичайні робочі комунікації в офісі. Автор розповідає про деякі рішення щодо диджиталізації бізнесу, які виявлялися геніальними, здатними повністю перебудувати робочий процес.

Щоб написати про це цілу книгу, Девід здійснив 130 перельотів, зустрічався зі стартаперами, серед яких – засновники WhatsApp, LinkedIn, Google, Didi, Spotify, Xiaomi, Nest і Twitter. До речі, Девід Роуен – засновник та колишній редактор Wired UK, один із бізнес-ангелів у 45 діджитал-компаніях і засновник стартапу, який організовує подорожі на вихідні в незвичайні місця. Він брав інтерв’ю в багатьох інфлюенсерів, починаючи від Will.i.am до Джеймса Мердока, Захі Хадід до Девіда Кемерона.

У книзі 16 глав:

  1. «Схопіть незадоволені потреби»,
  2. «Уповноважте свою команду»,
  3. «Наймайте піратів»,
  4. «Перетворіть продукти на послуги»,
  5. «Забезпечте прорив»,
  6. «Плекайте завтрашні бізнеси»,
  7. «Створюйте прототипи й вимірюйте»,
  8. «Станьте платформою»,
  9. «Знайдіть свої сліпі плями»,
  10. «Збирайте й аналізуйте дані»,
  11. «Створюйте умови для випадкових відкриттів»,
  12. «Переосмисліть свою цінність»,
  13. «Будуйте екосистему»,
  14. «Використовуйте перспективні технології»,
  15. «Розширюйте бізнес-модель»,
  16. «Скористайтеся кризою».

Вона буде максимально цікава, якщо ти хочеш розібратися в діджитал процесах  та стати інноватором у компанії, де працюєш. Або ж, якщо плануєш створити власний бізнес, побудований на цифрових технологіях. Назагал, класними є глави «Перетворіть продукти на послуги» та «Скористайтеся кризою». Тут і про те, як диджиталізація дозволила компаніям продавати більше послуг (типу онлайн-консультацій чи послуг менторів) та як використати кризу для старту бізнесу онлайн. А ще автор пише про Тіндер, технологічні стартапи, що зафакапилися, онлайн-банкінг та який між усім цим зв’язок.

Що пише про книгу Yakaboo:

Дана книга це серія розповідей про різні інноваційні проєкти. Це не голлівудські історії успіху за одним шаблоном – це розповіді про реальних людей і справжні проєкти. Кожна історія надихає та вказує на що саме варто звертати увагу в сучасному світі, як це працює і як туди рухатися. ний і ефективний засіб отримати практичні навички та закріпити вивчений теоретичний матеріал. Книгу варто прочитати кожному, хто хоче відповідати вимогам сучасному світу та не стояти на одному місці. Інновації впливають на кожного, тому варто розуміти їх механізми та отримувати користь від їх застосування у власному житті.

 

Друга епоха машин. Робота, прогрес та процвітання в часи надзвичайних технологій

Ерік Брінйольфссон, Ендрю Макафі

Друга епоха машинЧас читання: 14 годин.
Інформаційність: 70% зі 100%.
Кількість сторінок: 236.
Видавництво: K. Fund.
Рік: 2016.

Цікавий погляд на зворотний бік технологізації та диджиталізації нашого світу. Особливо під увагою авторів штучний інтелект (ШІ). Він уже генерує тексти, картини та музику. Можливо, у майбутньому ШІ стане прямим конкурентом людини в гонитві за робочі місця. Саме про таку ситуацію (яку вже можна назвати цілком ймовірною) розказують автори в книзі. Це класний погляд на прогрес як на благо та на потенційну небезпеку.

Книгу визнано бестселером за версією найкращих західних видань The New York Times, The Wall Street Journal та The Washington Post. Автори зібрали докупи власні дослідження впливу технологій на наше життя та структуровано виклали в невеликій книзі, що швидко та легко читається. Автори пропонують різні цікаві стратегії для безпечного співіснування ШІ та людини. Серед них – перебудова освіти, щоб вона готувала людей до економіки майбутнього та розробка нового формату співробітництва, яки поєднує грубу обчислювальну потужність із людською винахідливістю.

Книга поділена на 15 компактних розділів:

  1. «Величні історії»,
  2. «Можливості нових машин: стрімкий розвиток технологій»,
  3. «Закон Мура та друга половина шахової дошки»,
  4. «Тотальна оцифровка»,
  5. «Інновації: спади чи рекомбінування»,
  6. «Штучний та людський інтелект у Другу епоху машин»,
  7. «Комп’ютерний добробут»,
  8. «Поза межами ВВП»,
  9. «Поширення»,
  10. «Найбільші переможці: зірки та суперзірки»,
  11. «Наслідки достатку та поширення»,
  12. «Як змагатися з машинами: рекомендації для всіх»,
  13. «Політичні рекомендації»,
  14. «Довгострокові рекомендації»,
  15. «Технології та майбутнє».

Дуже цікавими та провокативним водночас є розділи «Наслідки достатку та поширення» та «Як змагатися з машинами: рекомендації для всіх». Тут про всі негативні наслідки ШІ, про програмне забезпечення та мережі, які в найближчому майбутньому дадуть змогу діагностувати хвороби точніше, ніж лікарі. А ще про те, чому чимало професій зовсім скоро можуть стати непотрібним через стрімку диджиталізацію. Також автори звертають увагу на те, які професії навпаки – залишаться актуальними навіть в еру тотальної технологізації суспільства.

Що пише про книгу Гал Варіан, фінансовий директор Google:

Захоплива подорож інноваціями та історіями людей-інноваторів. Але це не просто огляд визначних цифрових продуктів. Це огляд сьогодення та плани на недалеке майбутнє, з порадами про те, як у цьому майбутньому співіснувати людям та технологіям.

 

Невідворотне. 12 технологій, що формують наше майбутнє

Кевін Келлі

НевідворотнеЧас читання: 19 годин.
Інформаційність: 80% зі 100%.
Кількість сторінок: 304.
Видавництво: Наш Формат.
Рік: 2018.

Якщо попередня книга застерігає від небезпек, що несе цифровізація, то ця навпаки змальовує всі переваги нових технологій. Кевін Келлі виокремлює 12 невідворотних технологічних змін, які визначатимуть глобальні тенденції розвитку людства. Цими благами диджиталізації ти вже користуєшся. Автор розповідає, як юзати їх на просунутому рівні: інтернет, мережеві, потокові, хмарні технології – як це влаштовано, як це функціонує, які неймовірні можливості за цим стоять та як на цьому можна заробляти досить непогані гроші.

Під час написання книги Кевін Келлі використовував інстайти з внутрішньої «кухні» Google, iTunes, Facebook, Amazon, Instagram та інших крутих корпорацій, що стали іконами технічного прогресу сьогодні.

Книга має наступний зміст:

  1. «Становлення»,
  2. «Інтелектуалізація»,
  3. «Потік»,
  4. «Зчитування»,
  5. «Доступ»,
  6. «Поширення»,
  7. «Фільтрування»,
  8. «Перемішування»,
  9. «Взаємодія»,
  10. «Збір даних»,
  11. «Запитання»,
  12. «Початок».

Якийсь окремий розділ виділити складно, бо в кожній частині автор розповідає про щось цікаве та нове. Головна думка, яку намагається передати письменник, полягає в тому, що ми дійсно рідко замислюємося – які вигоди і які загрози несе диджиталізація для нас зараз і в майбутньому. Завоювати довіру та підвищити свою цінність у світі, заваленому спамом і копіями; привернути увагу до своєї ідеї чи продукту в безмежному океані пропозицій; створити враження в умовах, коли кожен день з’являється безліч цікавих і неймовірних речей – автор докладно розкриває всі ці тези та пояснює місце інновацій у житті сучасної людини. 

Що пише про книгу Девід Поґ з Yahoo Tech:

Чимало людей називають себе провидцями, прогнозувальниками чи футурологами. Чим Кевін Келлі відрізняється від них? Він має рацію. Ви будете захоплені його неспростовними аргументами та доступним викладом думок і зрештою переконаєтеся: технологічні, культурні та соціальні зміни, про які пише автор, справді невідворотні.

 

Майбутнє (майже) всього. Як зміниться світ протягом наступних ста років

Патрік Діксон 

Майбутнє майже всьогоЧас читання: 20 годин.
Інформаційність: 100% зі 100%.
Кількість сторінок: 332.
Видавництво: Vivat.
Рік: 2022.

Насправді ця книга наше технологічне сьогодення. Автор класно та просто розкладає по поличках тренди в діджитал: фітнес-трекери, розумні системи освіження повітря чи навіть автоматизовані котячі лотки. Патрік аналізує, наскільки всі ці речі нам потрібні, та радить, які краще прибрати з побуту. Натомість пояснює, з інструкцією до якої техніки необхідно ознайомитися детальніше.

Свою книгу автор написав спираючись на технологічні тренди останнього десятиліття: зауважив користувацький досвід, проаналізував це все та виклав у яскраву та насичену корисною інформацією книгу. А ще трохи пофантазував щодо того, якою технікою ми найбільше користуватимемося у 2120 (ого!) році.

Книга поділена на 8 розділів:

  1. «Швидке»,
  2. «Урбаністичне»,
  3. «Племінне»,
  4. «Універсальне»,
  5. «Радикальне»,
  6. «Етичне»,
  7. «Життя»,
  8. «Формування майбутнього».

Виокремити якийсь певний розділ важко, бо вона загалом дуже цікава та схожа на цілісну кіберісторію, але з реальними фактами. Якщо дійсно хочеш стати діджитал-гуру, класно розбиратися в усіх функціях гаджетів та опанувати цифрові штуки на всі 100% – зверни увагу на книгу Патріка Діксона. Вона найповніше, серед інших книг із нашого топу, розкриває тему диджиталізації з усіма її плюсами та мінусами.

Що пише про книгу Futurewise:

Від експерта, якого The Wall Street Journal називає «гуру глобальних змін». Це незамінний путівник у майбутнє. Його має прочитати кожен, хто хоче знати, що чекає на людство у 22 столітті.

На щастя, світ не стоїть на місці. Він змінюється, вдосконалюється, стає ще більш комфортним. Ми диджиталізуємося та диджиталізуємо. І це класно. Адже, якби не цифровий прогрес, то залізничними коліями досі пересувалися б парові потяги, а про телефони знали б одиниці.

Цифрова освіченість – це «новий чорний». Загальний тренд, який щодня набирає ще більших обертів. Якщо тобі здається, що розібратися в перевагах усього цифрового різноманіття то щось нереальне – книги з підбірки допоможуть лагідно диджиталізуватися та потоваришувати з технологічними новинками.

178 записи

Про автора
Привіт, я Наталка – редакторка M Journal. Розбираюся в сучасних трендах, щоб купувати раціонально та жити свідомо. Разом з іншими авторами та авторками пишемо про це статті для журналу MAUDAU. Напиши мені, якщо маєш ідею для публікації або будь-які питання щодо журналу. Дякую, що читаєш!
статті
Схожі записи
Свідомі тренди

Найдивніші футбольні забобони

8 Хв
Розповідаємо про найкумедніші футбольні забобони
Свідомі тренди

Екозвичка: як купувати етично

6 Хв
Розповідаємо, як зробити свій шопінг свідомим
Свідомі тренди

Чому в міленіалів усе сіре

6 Хв
Розбираємося, чому міленіали люблять сірий колір у дизайні та не тільки. Ні в кого сірі інтер’єри не були настільки популярні, як у…
Розсилка з корисними лайфгаками
та важливими штуками

Обираємо найцікавіше та відправляємо листа раз на місяць

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *