Розказуємо про будні працівників складу MAUDAU, їхні радощі та труднощі, професійну специфіку та роботу в команді.
MAUDAU — це більше, ніж просто сайт для повсякденних покупок. MAUDAU — це «маркет важливих штук», який за два роки існування встиг заявити про себе, перейти з категорії малого бізнесу до середнього, посівши конкурентоспроможну позицію на ринку.
Окрім широкого спектра повсякденних товарів, в нашому маркеті чудовий сервіс, який дослухається до Гостя. На цей рік MAUDAU виріс у 4–5 разів, поставивши за мету увійти в ТОП 5 E-commerce України. До кінця року ми маємо амбітну мету — подвоїти кількість асортименту.
Візитівка компанії — персоналізований підхід до Гостя. Так, саме Гостя, а не клієнта. Компанії важливо принести своїм Гостям справжню радість, забрати на себе їхню щоденну купівельну рутину та знайти й запропонувати готові рішення, які полегшать життя Гостя.
Історія замовлення починається на складі компанії. Сюди воно потрапляє після оформлення та звідси, дбайливо спаковане, вирушає до Гостя.
У зоні відповідальності працівників складу такі процеси, як комплектування замовлення, сортування, сканування та надсилання до Гостя. Працівники складу допомагають досягати стратегічних цілей компанії та грають важливу роль в успіху MAUDAU.
Ми поцікавилися у комірниці-сканівниці складу Тетяни та комірника-сортувальника замовлень Олександра, як проходить їхній робочий день та як працює склад MAUDAU. Про це та багато іншого — в цій статті.
З чого починається робочий день?
Тетяна: Приходимо на роботу о 8:00, стаємо до свого сканувального столу та починаємо процес сканування хвиль замовлень, що залишаються з ночі. Буває, що є недозібрані хвилі. Але переважно, усе загалом у нормі.
Олександр: Мій робочий день починається з того, що коли ми приходимо на зміну, уже є якась кількість хвиль замовлень (з ночі). Ми ці хвилі скануємо: спершу доскановуємо нічні, а потім збираємо ті, що починаються з денної зміни.
Загалом роль сканувальника в наступному: я беру номер хвилі, сканую її штрихкод (на моніторі відображається одразу перелік товарів, які є в цій хвилі), потім сканую шафу з комірками, у яку буду сортувати товар. Сканую сам товар, і на моніторі з’являється номер комірки, у яку він буде розміщений. У середньому одна хвиля може бути від 12 до 25 замовлень.
Які завдання ти виконуєш під час зміни?
Тетяна: Сканую товар, перевіряю чеки й даю хлопцям роботу.
Олександр: Під час зміни, крім того, що сортую-сканую товар, бувають такі моменти, коли збиральники роблять помилки під час своєї робити (щось не доносять, щось не можуть знайти). Тому іноді їм допомагаю доукомплектувати замовлення.
Чому саме ця компанія і ця позиція?
Олександр: Мені підійшли умови праці — 12-годинний робочий день, позмінний графік — є денні зміни, з 8–20:00, та нічні — з 20:00 — 8:00. Можеш домовитись із колегами та сформувати собі більш комфортний графік. Я пройшов співбесіду, відпрацював на попередній роботі два тижні та приступив до нових обов’язків уже тут, у MAUDAU.
Чи є в роботі недоліки? Чи хочеться щось покращити?
Тетяна: Зараз хотілося б навести лад на новому складі: у нас перестановки, тому колегам, які збирають товар, важко його шукати. Також, добре було б налагодити ще більше взаємодопомоги між усіма процесами: приймальною роботою, процесом розміщення тощо. На щастя, керівництво працює над розв’язанням цих проблем. Наші пропозиції з покращення завжди чують і беруть до уваги, тобто за можливості вирішують.
Які умови роботи на нашому складі?
Олександр: Щодо робочого часу, то зараз він збільшився на годину і триває 12 годин. Але я вважаю, що так краще, бо тепер з’явилося більше перерв — кожні дві години. Тож загалом день минає швидше. Умови роботи гарні. Зараз ми в процесі розширення.
Як вам колектив на складі?
Тетяна: Дуже дружній. Коли приходять новенькі колеги, старші працівники завжди раді допомогти, пояснити, розказати про локальні складські процеси та загальні цінності компанії.
Олександр: Так, дружній. У нас багато людей, які залишилися з попереднього складу, додалися також нові працівники. Усі ми між собою товаришуємо, добре спілкуємося.
Як в колективі вирішуються спірні моменти?
Тетяна: Переважно усі питання такого характеру вирішує старший зміни. Він пояснює, що можна змінити, і ми доходимо згоди.
Олександр: Взагалі, спірних моментів не дуже багато, бо кожен у колективі знає, за що він відповідальний та що має робити. Якщо такі моменти виникають, все вирішує конструктивний діалог з відповідними аргументами.
Яких принципів, цінностей та аспектів корпоративної культури дотримуються співробітники у повсякденній роботі на складі?
Олександр: У кожного працівника, у кожної ланки на складі є свої цілі на день: у комплектувальників — спакувати певну кількість замовлень, «відбиральники» мають відібрати певну кількість замовлень, а сканувальники — просканувати. Усі йдуть до виконання своїх цілей і викладаються на максимум. Ми відчуваємо певну синергію, перебуваємо на одній хвилі, разом рухаємося до спільної мети компанії. Це дарує відчуття команди та дає усвідомлення важливості щоденної роботи на складі.
Зараз частенько забирають замовлення самостійно. Це в нас пріоритет, адже все для того, аби Гість швидше отримав свій товар у належній якості, з подарунками, бонусами тощо. Це і є одна з тих цінностей, які ми реалізуємо на роботі — забираємо рутину Гостя на себе.
Які переваги та можливості пропонує компанія?
Тетяна: Для мене важливою перевагою є прозора зарплата, яка приходить на картку. Також зараз планують переформатувати систему та покращити умови роботи. Дуже на це чекаю. Також мені подобається єдність та командний настрій, які я відчуваю на роботі. Це мотивує рухатися вперед, вдосконалюватися самому та покращувати поточні процеси.
Олександр: Стабільна оплата праці, стабільна зайнятість на роботі. Ще одна перевага для мене — розвозка. Не кожна компанія може собі це дозволити. Також мені подобається бути частиною команди професіоналів, які чудово роблять свою справу та допомагають сотням людей по всій Україні отримувати свої важливі штуки. Коли усвідомлюєш це, отримуєш більше мотивації виконувати робочі завдання.
Що в роботі на складі тобі подобаються, а що — ні?
Тетяна: Мені подобається, що я можу тиждень працювати на одному процесі, тиждень на іншому. Таким чином ти можеш об’єднати всі процеси, подивитися та оцінити їх загалом. З того, що не подобається, це зміни в плануванні складу, але то тимчасово.
Олександр: Подобається те, що постійно зайнятий, постійно в тонусі. Коли мало роботи, з’являються всілякі деструктивні думки. Натомість робочі процеси відволікають від похмурих роздумів, адже кожного дня ти відчуваєш себе трошки Санта Клаусом, який відповідає за доставку щастя та омріяних покупок до тих, хто на них так чекає. Тож загалом, мене все дуже влаштовує, і я переконаний, що все буде ще краще.
Робота на складі — це важлива ланка, яка з’єднує Гостя та компанію, допомагає сформувати та реалізувати його мрію та робить максимум для того, аби «важливі штуки» вчасно та у відповідній якості дісталися до свого замовника.
Ми докладаємо чимало зусиль, щоб працівники MAUDAU мали гідні та людяні умови праці, могли реалізувати власні цілі у тандемі із цінностями компанії. Для цього забезпечують конкурентний рівень винагороди та програми заохочень, використовують автоматизацію та передові технології.
MAUDAU побудувала таку культуру, аби працівники мали змогу розвиватися та зростати разом із компанією. Керівництву важливо залучати працівників у реалізацію сенсів, де достатньо часу на роботу, самореалізацію та особисте життя.
Взаємини працівників у компанії базуються на відкритості та довірі. Команда MAUDAU складається із сильних людей, з якими ти зможеш розвиватися, матимеш простір для творчості та реалізації цілей.
Гайда до нас, разом робити важливі штуки!
Нагадаємо, раніше наш колега Андрій Сабаєв — Scrum Master департаменту розвитку продукту в MAUDAU — поділився власним досвідом, як йому вдалося побороти синдром самозванця.
Дуже круто, що є змога побачити роботу складу зсередини. Розумієш, яка велика, важка і потрібна праця стоїть за відповідями Тані і Саші, і яка велика команда за ними. Топ!